llouiseanna.blogspot.com

torsdag 29 december 2011

29/12

Snacka om att det här jullovet var välbehövligt!! Jag har sovit som en stock efter att Daniel kom hem från Finland (kunde inte sova så bra när han var borta, söt haha). Jag kan sova från elva på kvällen till tio, något som inte händer ofta. Annars brukar jag vara morgonpigg och kunna vakna sju på morgonen!
Skulle göra allt för att få vara ledig enda till sommaren nu, bara slappa och leva liksom!

Idag är jag i vilket fall som helt barnvakt, åt min lilla fina Alice. Var tvungen att söva henne för ett tag sedan genom att gå ut med vagnen, det räckte med att komma utanför dörren så sov hon som en stock, trots vinden! Hon sover fortfarande som en stock och kommer säkert göra den ett tag till.
Åå, just det! Hon vände sig för första gången idag! Jag la henne på mage en stund, vilket hon inte verkade gilla. Så hon löste problemet själv och vände på sig och blev glad igen. Gud så stolt jag blev över henne, hon kan hon!!

När pappa kommer och tar över ska jag ta mig till Frikis och träna en stund. Kan tänka mig att min kropp innerst inne inte mår bra efter all julmat, allt godis, alla saffranskorpor och all choklad. Men vad ska man göra?! När det är jul ska man äta och gå upp flera kilo! Unna sig med andra ord! Hur som helst så ska de bli jätteskönt att åka och gymma!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar