llouiseanna.blogspot.com

söndag 25 december 2011

25/12

Juldagen har varit lugn. Jag åkte till gymmet i morse och körde skiten ur mina ben, om jag inte har träningsvärk imorgon vet jag inte vad! Testade på Björnövägen eftersom Rocklunda hade stängt idag. Usch vad jag kände mig vilsen, trivs mycket bättre på Rocklunda! Men nu vet jag det, fast jag måste säga att de hade gjort jättefint och att det var jäkligt stort. Kanske känner sig mer hemma och man får boa in sig där några gånger.

Efter gymmet har jag bara vart hemma hela dagen, har mest legat i soffan. För en stund sedan kollade jag på  Lindgrens jul, åå nostalgi!! Älskar Astrid och hennes berättelser! De visade Maddiken, Pippa, Emil i Lönneberga, Kajsa kavat och Ronja, mina favisar!

Nu ska jag i alla fall åka in till stan med mina fina grabbar och äta och snacka skit, länge sedan nu, har saknat dem!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar