llouiseanna.blogspot.com

fredag 30 december 2011

GOTT NYTT ÅR I FÖRSKOTT!

Passar på att skriva medan mannen spelar FIFA.
Har vart på Erikslund med mamma idag, var ju där i förrgår också så idag fick jag med mig en kalender. Tur var väl det, då kan jag göra annat för pengarna! I onsdags hittade jag tre toppar och fyra par trosor, varav en av topparna ska användas på nyår, fast vet inte vilken än. Det kommer förmodligen sluta i panik av beslutsångest haha!

Imorgon ska vi iväg till Virsbo, där jag och Daniel med familj ska fira nyår. Kommer nog bli super kul, fast det är samma nu som det var innan julafton. Jag har noll nyårskänslor, fattar inte varför! Ja ja, det kommer imorgon!

Nu ska jag trösta stackars plutten som förlorade sin FIFA match, livet är hårt..
Kommer nog inte hinna skriva något mer det här året, så gott nytt år på er sötnosar! Hoppas ni får en riktigt kul kväll och ta hand om varandra!

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar