llouiseanna.blogspot.com

onsdag 21 december 2011

21/12

Äntligen jullov, har ingen direkt julkänsla men den bör komma när som helst!
Årets julavslutning var faktiskt grym! Vi befann oss på ACC och tittade på när lärarna gjorde framträdanden och oj va kul det var! Efter uppträdandena kom servitriserna ut med fläskfilé och potatiskaka och efterrätten var kladdkaka med hallonsorbet och vit chokladmosse, lyxigt!
Efter avslutningen åkte jag till mamma och klädde granen och gick sedan hem till pappa och tog hand om Alice och badade med henne, väldens gosunge!

De närmaste dagarna kommer jag få vara utan min prins, han åker till Finland över jul medan jag firar här hemma. Ska i alla fall ut och äta och kolla på bio med mamma och hitta något att ha på mig på nyår medan han är borta, jag kommer nog kunna sysselsätta mig.
I morgon ska jag förbi stan och lämna tillbaka Alices julklapp eftersom jag hittade en likadan är hemma. Ska även till gymmet en stund.




Bilderna är ifrån en vecka och framåt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar