llouiseanna.blogspot.com

söndag 11 december 2011

11/12

Skola, träna, äta, umgås, sova. Skola umgås äta sova. Skola, äta, träna, äta sova. Typ så ser mitt liv ut för tillfället. Luckorna som smyger sig fram på dagarna använder jag till att planera, köpa julklappar, fylla min önskelista och hitta något fint till mig själv. Full rulle på livet, verkligen!

Ska försöka ta tag i bloggen, jag vet ju hur mycket jag kommer ångra att jag inte skrev när jag vill titta tillbaka i arkivet.
Veckan som jag har framför mig verkar lugn. Börjar ett imorgon, på tisdag har jag ett tal att framföra, onsdag matteprov och till sist fredagen som jag har lite historia till, no stress! Känner mig lugn, varför skulle jag inte klara av det här när jag har haft tre gånger så jobbiga veckor på högstadiet! Måste också nämna att den här veckan är den vecka som vi har mest på hittills under ettan, jag klagar inte!

På tal om annat, det är ju för fasen tredje advent idag, är det inte sjukt?! Något annat som är sjukt är att min lilla lilla Alice har blivit två månader gammal! Fan, kan hon inte stanna i åldern, känns som hon snart är kapp mig!!
Den här kvällen kommer i vilket fall som helst spenderas med mamma framför burken med både pepparkakor, lussebullar och mjölk, puss!




Två översta: Egypten 2011
Två nedersta: Turkiet 2010


1 kommentar: