llouiseanna.blogspot.com

torsdag 22 december 2011

22/12

Halloj! Började dagen med att städa mitt rum inför julen, stryka gardiner, tvätta all tvätt och så vidare (vuxenpoäng???). Sedan åkte jag till gymmet och pumpade en timme. Efter det hämtade pappa och Alice mig så åkte vi och handlade det sista inför julen.
Jag ska fira hos pappa på förmiddagen. Då kommer farbror och hans fru och Saras föräldrar, ska blir jättemysigt! Sedan på eftermiddagen åker jag till mamma och firar med mamma, morfar, storebror och hans flickvän, det kommer blir minst lika mysigt det också!

Kvällen blir lugn, eller jag har inget inplanerat i alla fall! Ska väl in i duschen en sväng innan vi åker till stan och köper med oss Vivaldi när vi hämtar Sara.

Kram!
Här har ni en bild min lilla prinsessa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar