llouiseanna.blogspot.com

måndag 21 november 2011

21/11

Å vad irriterande det är när man glömmer saker och ting! Har precis vart och tränat och sitter nu med två knäckemackor som jag så fint hade tagit kort på för att dela med mig av det goda. Men kom på att jag har glömt kamerasladden hos mor min..
Det är något som verkligen inte går att undvika hur mycket man än tänker på allt man ska ha med sig från mamma till pappa eller tvärt om. Man glömmer alltid något, och den här gången var det kamerasladden som ville jävlas!

Har för övrigt idag vaknat upp i min favoritfamn, suttit på tåget, gjort idrottsprov (tror det gick bra!!), ätit kyckling med curry och haft spanska. Spontan åkte till gymmet vid sju, hade endå inget för mig, men fan så mycket folk det var! Jag sprang i tjugo minuter och körde några få benövningar, efter det tyckte jag att jag kunde åka hem, det var liksom som att vara i en myrstack! Fick i alla fall ihop typ 30 minuter, det är ju bättre än inget!

Nu ska jag tugga i mig sista tuggan och hoppa in i duschen, kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar