llouiseanna.blogspot.com

tisdag 22 november 2011

22/11

Det har varit ful rulle hela dagen, precis som den senaste veckan/veckorna. Älskar när det är som det är nu, allt är lite tidspressat och man har massvis med saker att göra, det ska liksom vara lite tempo!

Idag åkte jag till Friskis igen för att "avsluta" gårdagen, kände mig inte riktigt färdig. Så där befann jag mig i lite över en timme, sedan åkte jag hem och tog en dusch för att sedan knalla över till mina små grannar. Ebba, som jag har sett växa upp, har blivit sju år, SJU år!! Kan inte fatta att min lilla tjej är så stor! Tror det blev en lyckad födelsedag i alla fall, bästa presenten var dockhuset men jag tror i alla fall att pyssel grejerna och nagellacket från mig gick hem också. Fick höra en sak som värmde fint i hjärtat också när vi satt och fikade; Lollo, vet du?  Det känns som att du är min storasyster, eller kanske extra storasyster. Du har ju liksom jämt funnits här och vart med mig.
Min lilla sötnos!!
På kalaset bjöds det på smörgåstårta och glasstårta och jag erkänner att jag inte riktigt kunde hålla fingrarna i styr just då. Är ju lite svag för allt det där som är så gott, det blir typ som att sätta en alkis i ett rum fullt med alkohol eller kanske som att sätta Maria Montazami i ett rum fyllt med tassles, man går ju liksom loss på det!!
Jag är nog som en alkis fast matis kanske man ska kalla det, när det är gott så finns det inget stopp, haha!

Nu ska jag hänga mina kläder och vänta in Desperate Housewifes, kram!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar