llouiseanna.blogspot.com

tisdag 8 november 2011

08/11

Blev en kort skoldag idag. Jag läste ut min engelska bok, vilken lättnad!
Efter skolan åkte jag hem en snabbis och käkade lunch, slängde ihop en pasta pesto och tog en äggmacka till det innan jag satte mig på bussen till stan igen. Skulle egentligen till Friskis för att boka in en gym instruktion, men jag kände att det blev lite tight med tiden eftersom jag skulle med tåget till Ramnäs.
Ska bli skönt att komma igång, eller komma igång. Att köpa gymkort, jag kommer ju liksom inte vara ute och springa när det är -15 ute, så det är värt varenda krona!

Direkt när jag kom hit stack jag och Daniel ut och sprang längs Skultunavägen, 5 km fram och tillbaka, känns skitbra!

Nu ska jag göra Daniel sällskap, eller ja, heja på honom när han spelar Fifa (tror det behövs just nu eftersom han kastar saker omkring sig...)
"Alltså vinner inte jag nu.. Det finns inte på världskartan. Hans lag har liksom 3,5 stjärnor och mitt har 5!!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar