llouiseanna.blogspot.com

torsdag 10 november 2011

10/11

Gårdagen bestod av skola och handledarkurs som tog upp hela dagen och kvällen! Alltså, nästan alla som har gått handledarkursen (till att få övningsköra) säger att det är världens jobbigaste grej, helt onödig osv. Visst det ar ju inte underhållande att titta på samma person i tre timmar, men jag lärde mig jättemycket! Visst var det lång tid att sitta där men det var klart värt det eftersom att om jag inte hade gått kursen (nu är det i och för sig ett måste att gå kursen) hade jag gjort fel på det mesta kan jag säga!
Efter kursen i alla fall kom Daniel och spenderade natten här, mys!

Den här dagen har gått åt till allt mellan himmel och jord känns det som! Först matte på förmiddagen, lite lunch och sedan ett svettigt gympass på Njoy. Efter det sprang jag en sväng på stan och hittade både ny mössa och tubhalsduk, båda på rea. Hittade också ett par boots på rea men det var något knas i skon som jag skulle ha så tyckte inte det var värt det. Kanske tar mig i kragen och ringer till Hälla och Erikslund imorgon och kollar om de kanske har dem där i min storlek.
Daniel kom hur som helst efter en stund och fikade tillsammans med mig efter att jag hade kikat runt lite. Unnade mig kladdkaka med vispgrädde, helt otroligt gott!!
När jag kom hem sedan efter lååång dag hade jag en liten bebis här hemma att ta hand om, fast det gör jag ju med glädje, det finns ju inget sötare än henne!

Känner att det här inlägget blir otroligt långt nu haha. Imorgon blir det förmodligen lite dålig uppdatering, som de senast dagarna. Jag ska bland annat boka tid för syn undersökning och äta ute med Daniel, och kolla på Idol förstås, fredagsmys med andra ord!

Nu ska jag in i duschen och varva ner lite, kram!


Äntligen är det färdigt och allt är klart!
Haha blir helt till mig varenda gång jag går in i mitt rum, tycker det har blivit
så fint genom en sådan enkel förändring, det behövs inte mycket alls
för att få lite liv i sovrummet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar