llouiseanna.blogspot.com

måndag 7 november 2011

07/11

Första dagen i skolan på en vecka, inget nytt direkt. Jag fick reda på hur min idrottslärare tyckte mitt gympass var, hade förväntat mig en tjock, lång text med ris och ros, men istället valde han att bara skriva; Bra Louise! Han satte också ett B på det, så jag är nöjd! Klarade matteprovet också, en liten komplettering på potenser för att han vill vara säker på att jag kan det. Kan verka drygt men det visar ju att han vill att man ska nå sina mål, vilket jag tycker är bra!

Efter skolan har jag mest myst med min lilla gosegroda, sedan ätit lite god mat. Inga stora happenings idag med andra ord.
Ska hänga tvätt och slänga in en ny maskin (vuxenpoäng???) så jag kan fylla på garderoben med lite rena kläder, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar