llouiseanna.blogspot.com

söndag 6 november 2011

06/11

Har spenderat hela min helg i Ramnäs. I fredags var det Idolkväll för hela slanten och i lördags var det cup i Sura och en promenad i mörkret till kyrkogården för att minnas mina nära som vilar i himlen.
Idag har jag fixat naglarna sedan kom Daniel och gjorde mig sällskap tills jag var klar. Vi har vart ensamma ikväll, vilket betyder att vi gjorde maten själva. Tror vi skulle kunna öppna restaurang tillsammans!

Sista dagen på lovet idag också. Tycker det här höstlovet har känts ovanligt långt, konstigt nog. Det har verkligen vart full rulle hela tiden, först Stockholm, några dagar med Daniel,bio, Paolo Roberto, välbehövlig fika med Maria och en hel helg med världens finaste människa, jag hade inte kunnat fylla mina dagar med något bättre!

Nej nu ska jag gosa ner mig bredvid mannen och vända blicken mot TVn, det är ju Beck, gamla favoriter!

Stekt fjärilslax med ugnsbakade morot- och
potatisklyftor tillsammans med dill- och gräslökscreme 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar