llouiseanna.blogspot.com

fredag 4 november 2011

04/11

Vaknade på tok för tidigt idag, kvart över sju slogs ögonen upp på mig, undrar varför! Är det kanske för att jag inte ska få se vem som ska åka ut ur Idol ikväll kanske?! Haha, varför gör min kropp på det här viset, har ju vaknat så här tidigt varenda dag på lovet!

Har inga planer för idag alls, men jag ska läsa ett kapitel i engelska boken iallafall. Jag har bara tre kapitel kvar nu!! Vet att jag säger varje gång jag ska läsa att "det är är det längsta kapitlet bla bla bla", men nu jäklar slår författaren till med femtio-sidors-kapitel!!
Kanske ska gå ut och gå en sväng också, jag vet inte. Kanske höra om någon ensam skulle kunna tänka sig en Idol-kväll med mig. Eller så kan jag kanske ta ett sent tåg till mitt hjärtegull eftersom han jobbar. Nej jag vet inte, det kanske dyker upp något senare, klockan är ju för fan inte ens nio!!
Fredagsmys frukost!
Smoothie
(Iprincip så mixade jag ihop allt som jag annars brukar ha i en skål och äta med sked)
1 banan
Hallon/blåbär fil
Frysta jordgubbar
Havregryn
Solrosfrön

Rostad rågklämma med
smör, ost, kalkon, paprika och gurka

1 kommentar:

  1. känner att jag också vaknade sådär tidigt, hade tänkt att fråga om du skulle med ut på promenad men visste inte att du va vaken då :(

    SvaraRadera