llouiseanna.blogspot.com

måndag 17 oktober 2011

17/10

Har precis kommit hem från skola och stan. Gick bara till tolv idag sen följde jag med Jonna till biblioteket för att hyra en engelskabok (läser på engelskan i skolan). Tyckte jag hade hittat en suverän bok när vi var där med skolan och letade men när jag hade läst typ tio sidor var den inte så jäkla suverän längre.
Helt fantastiskt vad den författaren har dåligt ordförråd efter som han/hon använder fucking eller fuck i varenda mening!!
Så det var nog bra att jag hyrde en ny, den här gången fick det bli en dubbelt så tjock bok och med hälften så liten text mot den innan, men den är säkert dubbelt så bra hoppas jag! Massage in a bottle var det, The notebook annars, som är en film.

Efter en sväng på bibblan gick jag till min frisör och gjorde en spontanklippning. Ingen spontan-frisyr utan mer att jag sprang in på salongen och en halvtimme senare kom jag ut med en centimeter kortare och fräschare hår!

Har lite i skolan som jag skulle kunna sysselsätta mig med, typ skriva ett gympass, läsa lite till spanskaprovet som är i morgon. Jag har tre veckor på mig att läsa ut engelskaboken, det är nog den enda pressen jag känner, läsning är inte min starka sida..

Nej ni, nu ska jag sätta igång så jag kanske kan åka iväg till mannen ikväll, kram!

1 kommentar: