llouiseanna.blogspot.com

söndag 16 oktober 2011

plötsligt händer det

Oj, värst vad svårt det skulle vara att börja det här inlägget..
Har iallafall tänkt att börja med bloggandet igen efter så här ett halv år. Har inget sug efter attt bli världskänd med rekordmånga besökare direkt, jag skriver mest nu för att jag vet hur roligt jag tycker det är att titta tillbaka i arkivet och se vad man gjorde förut.

Jag har hunnit med en hel del på ett halv år kan jag säga men för att göra en lång historia kort så skriver jag det så här:
-Jag har gått ut nian med bra betyg, fick ett stipendium i idrott på köpet också!

-Jag har sommarjobbat i Tillberga på en fritidsgård där jag fick umgås och göra utflykter med alla barnen där.

-Levt livet måste jag säga att jag har gjort också, den här sommaren har vart riktigt grym med många fina kvällar tillsammans med personer som jag tycker om.

-Vart i Halland med pappa, Sara och Daniel, sååå mysigt!

-Besökt alla djur på Kolmården tillsammans med morfar och mamma.

-Firat morfars 80 årsdag!

-Jag och Daniel har firat ett år tillsammans och hunnit varit i Egypten också!!

-Jag har börjat på John Bauer inriktning ekonomi entreprenör. Helt ny skola med helt nya människor! Och om det nu skulle vara så att det var en 96a som läste det här inlägget ska jag göra ert gymnasieval lite lättare, John Bauer är världens bästa skola med världens bästa schema(även om det är långa dagar), otroligt god mat och väldigt lite plugg(iallafall på min linje). 


-Jag har ju fyllt sexton också! Ska bara gå handledarkursen sen ska jag ut och göra vägarna osäkra!

-Sist men inte minst har jag fått en lillasyster! Hon föddes 9/10, kom ut 49 centimeter lång och vägde 3182 gram. Alice Matilda ska hon få heta, min lilla plutt!














































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar