llouiseanna.blogspot.com

tisdag 18 oktober 2011

18/10

Försökte fixa till designen lite igår, det vart ju lyckat..... Haha, orkar hålla på mer nu så nu får det se så här brett och unikt ut.

Vaknade i morse bredvid mannen i mitt liv, finns det något mysigare?! Han skulle ju i och för sig iväg på praktik så han gick upp sex och gav mig en halvt sömnlös morgon, men det finns väl värre saker att klaga på!
Har haft engelska på förmiddagspasset och ett litet spanska prov nu på eftermiddagen, så fick sluta när det var klart.
Måste faktiskt säga att jag är så otroligt nöjd över mitt gymnasieval, jag har faktiskt inte en grej att klaga på om jag ska vara helt ärlig! Vissa kanske tycker det verkar jobbigt att ha två lektioner om dagen som är tre timmar långa, men så är det inte, eller jag tycker inte det. Man hinner komma in i arbetet och jobba en bit och då känns det som att man inte har så mycket i skolan i och med att man gör så pass mycket på lektionerna. Plus att dagarna känns jättekorta även om vi går från nio till fyra!
På idrotten är vi just nu på Enjoy och tränar, alltså jag vet inte vad jag ska skriva, jag tycker det är skitbra! Eftersom vi inte har någon idrottshall är vi på olika ställen, och när vi gör så så får vi prova på en massa olika träningsmetoder vilket är skitkul istället för att ha en oseriös lektion med typ fotboll.
Sist ska jag säga att maten är heeeelt fantastisk, det är verkligen inte som skolmat! Eller okej, igår var den enda gången jag verkligen inte kunde äta och då var det persiljejärpar, men liksom vad blir det? 1 gång av 100 som det har varit dålig mat!
Okej en sista grej, jag har fått nya, helt underbara vänner också som inte gör saken sämre!

Oj oj vad skrytsamt allt låter, men allt är sant, och jag är såååå nöjd!

Nu ska jag lägga mig i soffan under en filt med min engelskabok (har faktiskt läst 50 sidor redan!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar