llouiseanna.blogspot.com

torsdag 23 december 2010

sorry

lite seg uppdatering såhär innan julen som ni kanske har märkt, hehe..

sitter och kollar på tv4s uppesittarkväll, annars har jag spenderat kvällen med pappa och sara, min låtsasmamma för er som inte vet.
vi har myst med glögg och ätit lite julmat och nu sitter jag och myser i min ensamhet.. haha skoja, men jag har fått min bärbara dator nu iallafall, gissa om jag är glad ?!
jag önskade igentligen mig en i julklapp, men farmor hade precis köpt en ny innan hon gick bort för någon månad sen, så fick jag den.

på tal om något helt annat så nu medans kvällen har gått lite så har jag börjat tänka på va lyckligt lottad jag är !
jag har underbara föräldrar som alltid ställer upp för mig, en storebror som också alltid ställer upp. sen har jag världens bästa pojkvän, och han är min största vinst. han är en sån som jag bara har kunnat drömma om.
visst finns det saker som inte är lika bra, saker som har hänt som man inte ens har velat tänka på att det kan hända. syftar mest på att jag har förlorat både min farmor och mormor det här året, och det har vart mitt livs förlust.
skulle jag sammanfatta året 2010 skulle jag säga att det var det sämsta och det allrabästa året i mitt liv.
jaa, trots allt är jag en väldigt lyckligt lottad tjej !

så avslutar jag kvällen innan julafton med dagens avsnitt av hotell gyllene knorren.
ååå vad jag längtar tills imorgon, hihi.

nej nu ska jag sluta terra er med all text så ni slipper läsa en hel bibel, sov gott ! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar