llouiseanna.blogspot.com

måndag 20 december 2010

BBRRRRR !

shit, jag fryser snart ihjäl !
vart jag än går här i huset känns det som att det är typ fem grader.. :-(
känns som att jag ska ta ett riktigt varmt bad ikväll, sen kolla på morden i sandhamn som börjar idag klockan nio på fyran. en myskväll med mig själv helt enkelt, haha :-)

för er som vill veta så vann vi (niorna) faktiskt luciacupen !
finalen stog mellan åttorna och niorna och när vi hade tagit ledningen med ett mål får dom en straff med bara sekunder kvar.. och dom sätter den också ! jävla skitungar.. haha nejdå.
sen iallafall, avgjordes det hela på straffar så missade åttorna och joel satte våran !
den var så spännande så man visste verkligen inte vart man skulle ta vägen ! :-D

aja, nu ska jag nog gå och fixa till mitt rum, höres :-)
bilder från luciacupen, ni e grymma !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar