llouiseanna.blogspot.com

fredag 24 december 2010

JULAFTON

jag trodde helt ärligt att det här skulle bli den sämsta julen i hela mitt liv, men allt blev som en överraskning och det vart den bästa på
många år !

började med att vakna hos pappa sådär tidigt bara för man vet att det är nåt spännande och kul som kommer hända, så gick jag upp och kollade på det allra sista avsnittet av hotell gyllene knorren, hehe.

sen vart det julklappsöppning tillsammans med pappa och sara. sen åkte jag hem till mamma och skulle fira där tillsammans med den lilla släkt jag har kvar, min kusin malin, storebror, mamma och morfar.
efter det, som vanligt klockan tre på julafton kollade vi på kalle. fast helt ärligt så börjar det bli liiite uttjatat, fast man är ju liksom tvungen att titta eftersom att man alltid har gjort det !

kan lova att jag var som ett barn på julafton idag, bokstavligen !
fast igentligen var det nog inte jag som var värst..
morfar vart som ett lyckligt litet barn under julklappsöppningen, jag har nog aldrig sett han så glad, haha.
roligaste var när han fick en filt (på bilden) så lindade han den runt sig och hoppade runt och skrattade. min morfar är jämt glad och skämtar, men aldrig såhär !

för er som vill veta vad jag fick i julklapp;
5 presentkort
en klocka
parfym
locktång
pengar
sex and the city film
och lite annat, det här vart en toppen jul !

hoppas ni har haft en bra jul sötisar& god jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar