llouiseanna.blogspot.com

tisdag 23 mars 2010

20.24

nu har jag äntligen fixat mina naglar ! efter tre veckor såg dom bara hemska och äckliga ut, men nu är dom som nya, skitsnygga faktiskt !

vi hade bara fyra lektioner idag för vi skulle ha halvklass på bilden så idag slapp jag. så jag och michis åkte ner på stan direkt och kikade runt lite och sedan fixade jag naglarna och hon tog bort sina. det tog sin lilla tid, men det var värt varje minut.

jag måste slita mig ifrån datan nu och förvandla mig till en plugghäst och försöka få in spanska böjningar i huvudet till provet imorn.

låten får mig glad även om det är snö ute, haha inte mycket som gör en glad i det här skitvädret!
den är grym, och ja, det är den som är med i billys panpizza reklamen ! :-D


kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar