llouiseanna.blogspot.com

måndag 22 mars 2010

19.15



sista veckan i skolan nu, sen är det prao och påsklov, gud så skönt det ska bli !
vi fick iup lapparna idag, helt okej. enligt lärarna är jag för pratig och olle tycker att jag skrattar för högt (?) hmm, knasboll till gubbe tycker jag !

efter skolan åkte jag till mamma och satte mig vid datan och började drömma mig bort. jag satt och kollade på resor till turkiet, för jag, mamma, kim och katja ska dit i september. och vad gör man inte hellre än att drömma sig så långt bort man bara kan när snön plötsligt gör comeback efter att alla människor fått en gnutta hopp om vår ?!
det är inte långt kvar till thailand heller för den delen ! jag började räkna ner för länge sedan och nu är det 88 dagar kvar, ungefär tre månader. och med tanke på att det var nyår för cirka tre månader sedan är det inte långt kvar, tiden går snabbare än man tror !

nu hade jag tänkt att gå hem till michaela som nog slingar sitt hår just nu, det kommer blir toppen !

lägger in lite pics också.

kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar