llouiseanna.blogspot.com

tisdag 27 mars 2012

27/3

Känner att det verkligen är full fart varje dag nu! Står i cafét nu i veckan, flytten är på G, ett superkul projekt som kommer sluka mycket tid och kurs, det är tur att lovet är nära för jag kommer verkligen behöva den tiden!

Målarna har börjat i nya lägenheten, så det blev lite panik eftersom jag inte hade bestämt mig för hur jag ville ha väggarna i mitt rum. Så jag och mamma har hängt på Erikslund hela eftermiddagen för att hitta något. Hittade rätt snabbt en tapet som jag gillade! Vet inte hur jag ska beskriva den utan att få den att låta ful haha. Den har i alla fall brun botten med ljusare träd som motiv, ska ha den som fondvägg .
Måste säga att brun var väldigt vågat för att vara mig eftersom att "mina färger" är vitt och beige haha.

Ska kika det sista på Top Model nu sen Desperate Housewifes, kram!
Ny tröja från HM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar