llouiseanna.blogspot.com

lördag 24 mars 2012

24/3

Äntligen vår, hur skönt är det inte?!

Igår hade jag en grym kväll med några grymma tjejer! Var hemma hos Lovisa med tjejerna i klassen och moffade bakelser, kollade film och skrattade konstant. Vi såg först Paranormal activity 3 sedan Bridesmieds. Fast kan inte riktigt säga att jag tittade på första, jag tittade bort under alla otäcka scener så jag i princip missade hela filmen eftersom jag skulle våga cykla hem senare hehe. Jag tog mig hem halv tolv i alla fall, med en mage lika stor som en medicinboll!

Idag har jag fördrivit tiden med att strosa runt på IKEA och Erikslund. Fick med mig en tavellist och några tavelramar hem. Tavellisten  vi köpte sist försvann spårlöst haha..

Kvällen kommer spenderas med mina homies i Tillberga, kommer bli grymt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar