llouiseanna.blogspot.com

fredag 18 november 2011

1634

Konstigt det känns när man inte har varit i skolan, man har ju så jäkla mycket tid som man inte vet vad man ska göra med! Började i alla fall dagen med att gå upp vid åtta, slängde ihop en god frukost, satte mig på bussen för att sedan svettas några liter på gymmet, gick skitbra!
Sen åkte jag till min syster som har blivit sååå stor redan! Herregud så stor och lång hon är, min lilla lilla skrota! Efter ett kort besök där åkte jag till mamma och åt lunch sedan ner på stan för att leta presenter till mina små gullegrannar. Efter det vidare till tåget.

Kvällen ska spenderas med Daniel. Vi ska laga mat (tre-rätters tror jag, vuxenpoäng!!!), kika på Idol säkert, alltså myskväll, riktigt fredagsmys! Ohooo jag längtar tills han kommer hem!
Ha en fin fredag, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar