llouiseanna.blogspot.com

söndag 13 november 2011

13/11

Jösses vilken skön helg det har vart! I fredags åt jag och Daniel ute på Grekiska kolgrillsbaren, jätte mysigt! När vi firade ett år tillsammans åt vi där också, det är ett ställe jag verkligen rekommenderar!
Efter att vi hade ätit gick vi in på hemmakväll en sväng, haha vi kom ut med ett kilo godis. Fattar inte grejen med att köpa så mycket, men det gjorde vi. Resten av kvällen spenderades framför Idol med våran godispåse. Igår kom Sonja och hämtade oss så åkte vi hem till Daniel, som vi oftast gör på helgerna. Inga stora händelser direkt, vi bastade, Anki, Anders och Tobias (några av dem vi åkte till Egypten med i augusti) kom och spelade spel och åt massvis av onyttigheter, men ibland måste man unna sig, och när man ska göra det ska man slå på stort annars räknas det inte!!

Den här dagen har inte gått åt till något vettigt heller, lite frukost framför The walking dead, en sväng på stan och sedan en springtur. Ska in i duschen nu lite snabbt innan jag och mamma ska åka till morfar och så ska jag även åka till pappa en stund också tror jag, det är ju fars dag idag, sådant får man inte glömma! Men först lite mat innan vi drar, lax och potäter, det blir fint det, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar