llouiseanna.blogspot.com

fredag 11 november 2011

11/11

Nu känner jag mig bra, riktigt duktig om jag får säga det själv!!
Började dagen som vanligt framför tidningen med en skål som innehåller en hackad banan, fil och müsli och ett stort glas vatten. Sprang iväg till bussen för att ha en historia lektion, sedan kilade jag till Terrassen och åt med mina fina tjejer i klassen. Det bjöds på tacos idag, favoriträtten dessutom!!
När jag hade fyllt magen med mat mötte jag upp en kille som jag köpte ett presentkort av på Friskis , bra deal vill jag lova! Presentkortet var värt 1000 kronor men jag fick det för 850. Med det i handen sprang jag vidare till Specsavers och gjorde syn test för att få övningsköra. Det gick galant, hade inte ett fel som tur var. Så kilade jag till bussen efter besöket där och åkte till Friskis och gymmade. Efter passet köpte jag gymkort för presentkortet jag köpte timmen innan, fick en banan också haha. Så nu är det bara att köra vintern ut, jag är skit taggad!!

Så har väl min dag sett ut hittills. Fan va bra jag har vart idag, jag kan säga det utan att skämmas, bra jobbat Louise! Nu är det det bästa kvar, först en dusch sen middag med Daniel, kan en dag bli bättre än så här? Nej jag tror fan inte det!

Ska skutta iväg till duschen nu, ha en fin fredag, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar