llouiseanna.blogspot.com

söndag 23 oktober 2011

23/10

Ursäktar för dålig bloggning sen igår. Har lite saker jag ska ta itu med som gjorde att jag inte hade tid igår.

Idag har varit en helt underbar mamma-dotter dag. Vi har varit på Erikslund och bara strosat runt. Ikea stod för dagens lunch som blev grillad fläskytterfilé med bearnaise och potatis, och eftersom det faktiskt är helg blev det en cheesecake också. Helt fantastiskt gott!
Inne på Ikea köpte vi en vit tavelram till mitt rum och sex ramar, tror det kommer bli superfint när jag väl har fått sätta in mina egna bilder i dem.
Hittade också två par skor som jag gillar väldigt mycket, måste bara bestämma mig för vilka jag vill ha..

Jag och mamma bestämde oss också för att ta en tripp till huvudstaden på lördag, så nu måste jag tänka vad jag vill ha och hur jag ska prioritera mina pengar, är rätt dålig på det annars. Men nu blir det ändring på det, den här månaden (november) ska det finnas pengar kvar i slutet av månaden också.

Ska ta och göra mitt gympass nu och läsa lite engelskabok nu, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar