llouiseanna.blogspot.com

söndag 23 oktober 2011

1804

Håller på att laga mat för fulla muggar här hemma! På matlistan ikväll står oxfilé med klyftpotatis och bea, smarrit!
Vi får tydligen ett litet besök klockan sju, eller litet och litet, en familj på fem personer kommer. Jag slår vad om att det blir lite fika senare på kvällen tillsammans med dem, men det har ju ingen dött av!

Ska vara ärlig mot mig själv och er nu. Jag har inte läst och jag har inte skrivit ett gympass. Ikväll har jag tagit mig själv och mitt liv framför det, har pratat med mina fina vän Maria, vad vore världen utan henne? Hon är en tvättäkta vän som ställer upp i vått och torrt. Min bästavän sedan barnsben, jag är så glad att hon är den hon är. Jag avrundar där, ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar