llouiseanna.blogspot.com

söndag 3 april 2011

dag 14 - vad är kärlek ?

tar den här på samma gång, så har jag det gjort.

alltså hur ska man beskriva kärlek egentligen ?

jaa, det är det finaste och det mest underbaraste som finns. ingenting på jorden kan slå det där pirret i magen man får.

det spelar ju ingen roll om det är kärlek mellan tjej och tjej, kille och kille eller tjej och kille, all kärlek är kärlek.

kärlekskänslan är nog det bästa som finns. och att ha någon vid sig som man vet att man kan lita på och man vet att personen alltid kommer finnas där och ställa upp. nån som man kan prata med om allt och skratta med, det är så himla skönt.

precis så är daniel, med han kan jag prata om allt mellan himmel och jord och jag vet att han ställer upp för mig, precis som jag gör för han.

jag vet inte vad jag ska skriva, jag blir helt tom på ord. en sak jag vill säga är iallafall att jag älskar daniel mer än allt annat och att han är en helt underbar person som jag vill vara med för resten av mitt liv, han är min andra halva !
föralltid hjärtat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar