llouiseanna.blogspot.com

måndag 4 april 2011

21.43

den här dagen har bokstavligen tillbringats i mitt garage haha. vi har sålt salami med klassen (jag har hållt i det) och jag fick hem hur mycket som helst idag som alla i klassen skulle komma och hämta, så jag och michis har stått och sorterat och snackat skit, det är trevligt det med ! :) när jag var klar hade nästan hela dagen gått, jag åkte hem till mamma och käkade sen satte jag mig som vanligt som en nörd framför datan och hade tänkt att sitta där för resten av kvällen, men så blev det ändrade planer minsann. jag hade ju lovat mig själv att försöka komma ut och springa varannan dag, det har ju faktiskt hållt i två veckor nu (!!!) och envis som jag är tvingar jag mig ut i mörkret runt nio och springer mina fyra km. fan va skönt det var känner jag nu i efterhand, tur att jag gjorde det !! och imorn är ingen vanlig dag för då kommer mitt hjärta hem från sri lanka, fast jag vill helst inte se honom eftersom han kommer se ut som en kolsäck.. men jag är inte avundsjuk.. eller ? haha, nej men det ska bli så skönt att ha honom hemma, så min säng inte behöver kännas så stor och dagarna så långa, tihi. nej nu dödar jag er med text, sorry !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar