llouiseanna.blogspot.com

onsdag 9 februari 2011

20.15

hej på er! haha det där lät som i comhem reklamen när avatar-judit ligger på nån säng eller nåt haha

trots att jag inte har mått så bra idag så klarade jag iallafall av en dag i skolan, det var inget märkvärdigt, en lång sovmorgon och sen fick vi titta på några av åttorna som hade cirkus uppvisning. dom var skitduktiga !
jag hade aldrig någonsin vågat när jag gick i åttan, eller inte nu heller för den delen ! :-)

efter skolan har jag knappt gjort nåt. huvudvärken fick mig på så himla dåligt humör, tyckte inte ens att pannkakorna jag och mamma åt var goda !
och inte ens kladdkakan som hennes kompis hade bakat.. då är nåt fel !
men nu när jag har ätit och allt är iallafall huvudvärken över så jag är på bättre humör.
resten av kvällen består väl av en gnutta plugg, jag måste träna in alla olika genrer i huvudet ifall det skulle komma på nationella imorn som olle så fint ''varnade'' om :-)

bild från vårat hus i ramnäs i somras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar