llouiseanna.blogspot.com

tisdag 8 februari 2011

15.17

ena delen av nationella läsförståelse i svenska är avklarad. det var så mycket lättare än vad jag trodde det skulle vara. jag är mer nervös över uppsats delen som kommer på torsdag morgon. men det är väl inte heller nåt att vara nervös för antar jag.

vad mer då? jo jag fick tillbara mitt spanska prov och resultatet blev ett MVG, underbart !
och imorn har jag en och en halv timmes sovmorgon, hehe :))

igår trodde jag verkligen att våren var på G men imorse var det ett nytt lager snö.. jag längtar så mycket efter sommarn, då man kan dra på sig ett par shorts och sen ett tunnt linne så är man klar. och då när man har bruna ben och sitter ute och grillar med kompisarna på kvällen.
det känns som att den här sommaren kommer bli bättre än någon annan, jag vet inte varför, det är bara en känsla, guuud vad jag längtar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar