llouiseanna.blogspot.com

lördag 22 januari 2011

NYA STJÄRNTECKEN ?

halloj !

vi fick lite sällskap av jocke och sara igår kväll, lika trevligt som alltid :-)

nu sitter jag och går igenom lite bloggar och det är flera som börjar skriva om nya stjärntecken. så jag googlade på det, förstår igentligen inte poängen, eller, jag förstår inte alls ! jag vet inte, allt kanske bara är snack men endå, jobbigt att byta helt mitt upp i livet haha, om det skulle vara så att man ska byta eller nåt alltså.
enligt de nya är jag jungfru. inte en chans, ta er i häcken, jag är våg som jag alltid har varit !

nya;
Stenbocken: 20 januari till 16 februari.
Vattumannen: 16 februari till 11 mars.
Fiskarna: 11 mars till 18 april.
Väduren: 18 april till 13 maj.
Oxen: 13 maj-21 juni.
Tvillingarna: 21 juni till 20 juli.
Kräftan: 20 juli till 10 augusti.
Lejonet: 10 augusti till 16 september.
Jungfrun: 16 september till 30 oktober
Vågen: 30 oktober till 23 november.
Skorpionen: 23 november till 29 november.
Ormbäraren: 29 november till 17 december.
Skytten: 17 december till 20 januari.

nu till nåt helt annat, köket.
later !

1 kommentar:

  1. de är bara dom som är födda 2010 - 2011 som ska byta :-)

    SvaraRadera