llouiseanna.blogspot.com

söndag 23 januari 2011

14.40

gårdagen blev ganska meninglös haha. jag och issa hade inget för oss så vi drog ner på stan och hoppades på att det skulle finnas mer att göra där än i hökåsen, men det slutade med att vi satt på mc donalds i hela tre timmar och pratade om allt mellan himmel och jord, och senare åkte vi till talltorp i typ en timme sen åkte vi hem till livfulla hökåsen igen, haha.. just den kvällen var det nog mer liv här tillochmed !

imosre åkte vi till carlforska issa och jag. fan va sugen jag blev på samhäll, profil europa. det är mycket språk och man får åka till olika länder, känns som att det är som gjort för mig. men det är nog mitt tredje val i vilket fall som helst, för om man går på carlforska antar jag att man får räkna med en del plugg.. :-(

och på tal om nåt helt annat så ska jag kolla på the last song nu för tredje gången, jag såg den för första gången igår, och ni som inte har sett den har missat nåt !
jag är inte allt för typ kärleksfilmer, men den här var grym och jag grät som aldrig förr på slutet, det var så sorglig men endå så sjukt bra, så den tipsar jag verkligen om !

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar