llouiseanna.blogspot.com

lördag 6 november 2010

tankespridd chey

jag tog mig ut och gick hubborundan, eller jag tror det är hubborundan iallafall(?)
ibland är det så jävla skönt att komma ut, helt ensam tillsammans med ipoden. man kan tänka på allt mellan himmel och jord utan att bli störd.
solen lös sådär underbart fint över åkrarna och allt kändes bara så himla skönt, som om man fick typ världens omladdning, tog nya tag om allting.

man hinner tänka på så mycket på samma gång.
allt som har hänt och allt man fruktar ska hända.
vad man ångrar
och vad man längtar efter.
vilka vänner man litar på och vilka man precis har blivit av med, dom man inte trodde var sådana som dom verkligen var.
det är synd att sånt får hända, men man brukar ju säga att allt händer av en anledning och just det jag syftar på här var antagligen inget undantag heller.

men nu som sagt känns det som att jag har lämnat allt som hänt bakom mig. och man sparar de bästa minnena och blandar dom med de nya som kommer medans man tar nya tag. och allt känns underbart nu !
det enda som känns surt nu är att jag inte tog med min systemkamera ut. det hade blivit underbar bilder ! :-(

jag får mig själv att låta som värsta psykopat, men jag kan lova att jag inte är psykopat. mer åt det normala hållet tihi :-D

blog you later aligator !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar