llouiseanna.blogspot.com

lördag 6 november 2010

22.02

dagen började hur bra som helst men slutet blev väl lite väl trist ?

jag har verkligen inte gjort någon ting ikväll. eller jo, nu ljög jag, jag har pluggat och kikat lite på teve. haha jag tittade på pensionärsjävlar eller vad det heter, haha fan vilka sköna gamlingar ! :-D
jag tror man kan gå in på kanal5.se och titta, ni som inte har sett borde kolla !

haha sen när jag skulle gå och hämta cola i köket fick jag världens chock.. det är ju inte varje dag man ser sin pappa ligga och sova på köksgolvet direkt ?!
hahaha, fast det är faktiskt inte första gången ! :-D

nu ska jag spendera resten av min kväll framför filmen som går på trean '' i hennes skor ''. jag har ingen aning om den är bra, vi får se. annars blir det nog en wallander film senare.

later !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar