llouiseanna.blogspot.com

söndag 11 juli 2010

FAVORIT I REPRIS

hej allihopa !

vet ni vad jag läste på aftonbladets hemsida ?!
det här är den varmaste sommaren på 16 år !! är det inte helt galet ? haha, och förra året när vi var på cup blev det översvämning, vad blir det iår, haha ?

igår blev det powermeet med maria så träffade vi bland annat ebba miccis bell(?) och michis. kvällen blev inget annat än lyckad och vi drog oss hem runt kvart i elva. jag och maria somnade tre tror jag, haha !
sen ringde min mobil 80 gånger så jag vaknade, kul, klockan va 4 på morgonen, tack daniel, mycket snällt av dig ..!

jaja, idag är en ny dag, och idag ska jag och laget på cup, dalecarlia. vi var där förra året, vi hade så jäkla mycket kul och ännu roligare ska det bli i år !

så i morse gick jag upp tio för att packa och nu är jag nästan klar. vi åker kvart i två hemifrån och jag vet inte riktigt när vi kommer hem, antingen fredag eller lördag.

så jag räknar inte med att blogga på en vecka, så nu vet ni det.

ha en bra vecka mina sötisar !

kram L
bild från förra året på dalecarlia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar