llouiseanna.blogspot.com

tisdag 20 juli 2010

12.10

hello !

kom hem från dalle i fredags men jag har inte skrivit något än, jag har inte vart hemma så mycket.
dalecarlia cup blev lika lyckad som förra året, det var underbart och tillsammans med dom bästa gjorde det ju inte sämre kan jag ju säga !
det blev inga bilder iår. tråkig som jag var tog jag med lilla kameran men det blev typ tre kort haha..

direkt efter cupen åkte jag till ramnäs och sov där i två nätter, sen hem.

igår kom klyftan och ebba till hökåsen så grillade vi och michis i gropen, en helt klart lyckat kväll som måste göras om. efter gropen så tältade vi på michis tomt, haha.
så nu har jag precis kommit hem och funderar på att hoppa in i duschen.

tack för en underbar vecka tjejor och tack för kvällen igår s.l.e.m, i love you !

kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar