llouiseanna.blogspot.com

onsdag 14 april 2010

22.05

hej sötisar.

skola som vanligt idag. allt börjar bli lite lättare nu känns det som, på svenskan ska vi skriva boken om mig. man ska alltså skriva en bok om sig själv helt enkelt, haha !
ganska kul faktiskt plus att vi har rätt mycket tid på oss, närmare en månad tror jag, det blir toppen ! :-)

efter skolan åkte jag hem till michis och solade. det är så grymt varm på innegården i hennes och min lägenhet, det blåser nästan ingenting. så vi låg där ett bra tag och stekte utan en tanke på att vi skulle ta konfirmations kort bara en timme senare. haha, vi fick lite smått panik eftersom att vi hade blivit hel röda i ansiktet, men det gav sig efter en stund, som tur var.
fredrik kom också en snabbis och snacka lite.

sen bar det av till tortuna kyrka. långtråkit vill jag lova, och sen var det dags för fotografering. först ett med alla på, sen ett som man fick göra lite vad man ville på. det slutade med att nästan alla låg i en hög, haha ! :-D

efter det fick vi skjuts hem av johans mamma så snäll som hon var, och nu tror jag att jag ska plugga lite spanska, om det var det vi hade tills imorn (?)
haha, tjejen med koll här ! :-D

en hiss och en diss för dagen också, hmm ... :-)

dagens hiss får bli det underbara sommarvädret, i love it !
dagens diss är h&m. för jag beställde lite kläder för nästan två månader sen och dom har fortfarande inte kommit. inget annat än dåligt !

kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar