llouiseanna.blogspot.com

torsdag 15 april 2010

21.39

tänkte säga att jag åker till rättvik på konfirmations läger imorn och vi är där tills söndag, och då blir det ingen uppdatering som ni kanske förstår. klockan fyra tror jag det var, då bär det av. jag finns på mobilen om det finns täckning förståss, annars hörs vi när jag kommer hem..

sitter just nu och lyssnar på musik och tankarna bara flyger iväg. det är så skönt att bara flyta iväg sådär ibland och hamna i sin egna lilla värld. tankarna svävar som fåglar och man tänker hur det skulle ha vorit nu om jag hade gjort si eller så, ibland vill man spola tillbaka tiden och göra om det man gjorde fel eller ångrar. i mina tankar kan ingen hindra mig och drömmarna kan ingen förstöra tills man plötsligt dras tillbaka till verkligheten. det finns inget bätte än att vakna upp i sin dröm. men ibland sker motsatsen och man vet inte vart man ska ta vägen, men jag har lärt mig att aldrig ge upp, det är aldrig kört. det finns en andra chans.

kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar