llouiseanna.blogspot.com

onsdag 10 februari 2010

20.37

MUSIKMUSIKMUSIK!

nu sitter jag här med musiken på högsta volym. kom precis hem från donken, jag var där och åt med mamma, haha det är alltid lika gott !:-D
fick tillbaka svenskan idag, ett G vart det för min del. jag är inte speciellt nöjd. jag trodde att jag hade gjort mycket bättre ifrån mig, men så var det ju minsann inte, haha..
och imorn är det so-prov. jag har läst på och så, men det känns inte som att det kommer gå så bra, så jag ska sätta mig och plugga när jag har skrivit klart här.

jag måste bara tillägga att dinosaur med ke$ha är ruskit bra, lite konstig men bra! fireflies är ju också bra, oh africa med.. tänk er en värld utan musik. det skulle inte funka för mig, bara sitta där i det tysta när man inte vet vad man ska göra, nej usch vad hemskt !
man blir pigg av det och man kan bara sätta på sin favorit och skita i resten av världen för en stund. jag skulle inte klara mig.
musik är bland det bästa jag vet, jag älskar det !

kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar