llouiseanna.blogspot.com

tisdag 9 februari 2010

18.14

shoho :-)

jag hann inte skriva nånting igår för jag hade annat för mig.

idag var det skola som alltid. efter skolan gick jag hem till mami och satt mig med en macka och plugga till so-provet osm är på torsdag. just ja, jag fick tillbaka mitt matte-prov. jag fick g, en poäng ifrån vg. jag måste verkligen bli bättre på matte, haha !
senare ska jag nog inte göra nåt speciellt, plugga mera, kolla på teve, lyssna på musik.. a ni vet, det vanliga helt enkelt.

jag måste bara säga att nu tycker jag verkligen det här börjar bli väldigt irriterande! just nu hatar jag verkligen vintern. det är bara kallt och blåsen hela tiden och aldrig slutar det heller ?! jag vill ha sommar nu, jag börjar bli trött på att det är vitt överallt, väldigt drygt! men det är väl bar att stå ut..

aja.. bara 18 veckor och två dagar kvar till thailand nu!

kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar