llouiseanna.blogspot.com

söndag 14 februari 2010

19.14

alla ♥ dag.

nu har jag precis ätit efter att ha kommit hem från träningen.
inatt sov jag hos michis, för pappa&sara skulle till stockholm och skulle komma hem sent så jag ville inte va hemma ensam. det är så läskigt, haha !
imorse när vi vaknade var det värsta vår solen ute och typ fyra plus ! :o
skönt om det fortsätter så, så det blir vår nångång.


jag fick en liten choklad ask av mamma i alla ♥ dag present, jättegoda. måste passa på att säga att jag har världens bästa mamma, det finns ingen bättre än henne.

och just det, marias gammelmormor helmy fyller faktaskt 102 år i dag, så ett stort grattis till henne !
tänk att leva så länge, jobbigt, men endå kul.
nu ska jag in i duschen& sen ska jag kolla på i en annan del av köping.

ha en bra kväll.
kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar