llouiseanna.blogspot.com

fredag 12 februari 2010

14.15


sitter och sjunger dance in the dark med lady gaga för full hals här, haha tur att ingen är här :-D
jag är på ovanligt bra humör idag, kanske för att det är slut på veckan och dags för fredagsmyyyyys ?
ikväll ska jag med michis och emelie och käka kinamat och sen vidare till kvartan. och jag har fått väldigt ont i nedre delen av ryggen för att fredrik drog bort min stol när jag skulle sätta mig ner på no:n. inte snäll kille det där..
vi fick kolla på svenska provet idag och gå igenom det, då visade det sig att olle hade missat fem poäng, så jag fick ett poäng ifrån VG.

ikväll åker jag hem till pappa och är där i en vecka, jag har lite dåligt med bilder på den datan + att msn funkar inte där. så ni vet.

nu ska jag packa, sen går jag nog hem till min lilla galning nåra hur bort.
jag slänger in en bild på världens bästa tjej också !

kram L

1 kommentar: