llouiseanna.blogspot.com

fredag 2 mars 2012

2/3

Kickstartade årets sportlov med en skön magsjuka efter att ha firat Tobias. Både jag och Daniel låg och kramade toan hela natten, helt sjukt egentligen att vi blev sjuka exakt samtidigt! I alla fall, dagen efter så trotsade vi magsjukan och for upp till Tandådalen med Ida och Tobias, en resa som jag sent kommer glömma!!
Vi spenderade Tobbes 20-årsdag i backen och firade med champange på toppen och sedan korvgrillning, after ski-häng och kortspel. De andra dagarna har vi mest njutit av solen (vi hade sån jäkla tur med vädret, helt sinnes!).
Så igår kom vi hem efter en minst sagt rolig resa där vi levde livet på en pinne!

De sista dagarna vet jag inte vad jag ska använda till. Har i alla fall vart ute med Alice en sväng idag, vart och svettats på Friskis och sprungit på stan lite. Fyndade ett skitsnyggt träningslinne från Nike inne på Stadium för 149 spänn! Köpte också ett par solbrillor till Alice eftersom hon inte verkar ha någon kärlek till solen alls. Så fort hon får sol i ögonen ligger hon och vrider sig som en överkörd mask haha!
Sist men inte minst köpte jag en mössa till henne också (kan inte låta bli att köpa grejer till henne!!). Märke idag att alla hennes mössor inte räcker över öronen längre haha! Får bara hoppas att allt passar!

Bilder från Sälen kommer så småningom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar