llouiseanna.blogspot.com

tisdag 15 november 2011

♥♥

Kommer en dag för sent nu men, igår för femton månader sedan, kan ni fatta femton månader sedan?! Så blev jag tillsammans med världens finaste människa. En månad innan det han hittade mig på en gräsplätt bakom alla langos-/korv-/hamburge-vagnar på Power Meet. Alltså hur stor är chansen att man hittar sin dröm medan man sitter och tar en paus från solen och snackar skit med sin bästa vän?!
Å, jag glömmer aldrig den dagen. Samma sekund som jag såg honom vaknade fjärilarna i magen till liv, och de fjärilarna finns där än idag. Jag är så otroligt stolt, glad och tacksam över att jag har dig Daniel. Mest tacksam är jag för att du kom fram till mig och envisades med att ringa och väcka mig 20 gånger klockan 5 på morgonen dagen där på. Och vad hade hänt om jag aldrig hade suttit där på gräset, eller om du bara hade gått förbi mig, eller aldrig frågat om mitt nummer? Vart i hela världen skulle jag vara då? Jaa, inte där jag är nu i alla fall.

Över ett år har vi hållit ihop, även när det har varit tufft och det är jag så otroligt lycklig över, för du är hela min värld. Under tiden tillsammans med dig har jag lärt mig så mycket om livet, speciellt två saker;
Nummer ett är att aldrig ta något för givet, det är det dummaste man kan göra. Man ska ta vara på all tid och ta hand om varandra!
 Nummer två är att kärlek vid första ögonkastet existerar, för det har jag själv upplevt tillsammans med dig och det var något jag trodde aldrig skulle inträffa mig.
Jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar