llouiseanna.blogspot.com

tisdag 15 november 2011

15/11

Kom hem för ett tag sedan, har först vart i skolan och sedan gymmat. Känner mig riktigt nöjd över att jag äntligen har köpt gymkort. Det är helt perfekt ju, har inte tänkt på det förut, men typ som idag när jag slutar efter lunch, då tar man bara bussen och är på gymmet en timme. Liksom vad som helst, det är tidsfördriv, bra tidsfördriv dessutom! Känner mig i och för sig lite vilsen när jag väl är där eftersom att jag är mer van vid allt på Njoy eftersom jag har vart där de senaste veckorna. Men vad gör det om man är lite vilsen, det är ju bara kul! Hur som helst kommer jag komma in i det rätt snabbt, även om jag har svårt för den här ''uppmärksamhets-känslan'' man får. Man är ju ett antal människor i samma rum och tidvid känns det som om man har allas ögon på sig, nästan så man blir nervös haha!

Jaja, jag körde ben idag och jag är helt säker på att det kommer kännas rejält imorgon! Och på tal om i morgon så är jag ledig från skolan. Eller vi har resursdagar onsdag till fredag då man ska jobba ikapp sådant man har missat, har man inget man behöver jobba med behöver man inte komma. Ska dit på torsdag i alla fall och göra min matte rest och ha samtal, sedan tar jag ledigt på fredag igen, fasen så skönt!!

Nej nu ska jag ta och äta upp mina cashewnötter och göra något annat, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar