llouiseanna.blogspot.com

onsdag 2 november 2011

1033

Vilken seg dag hittills! Vaknade halv sju i morse, som tur var somnade jag om en timme. Har egentligen en hel del att fixa med idag men jag bara orkar inte komma igång!
Jag måste läsa ett eller två kapitel i engelska boken, har ju haft uppehåll i typ en vecka nu. Sen skulle jag kunna skriva lite historia. Har inbillat mig att det ska vara dödsjobbigt, även om jag bara ska skrapa ihop ett halvt A4 om det viktigaste under nya tiden, det är ju som en fjärt i yttre rymden! Skulle vara skönt att komma ut och gå Hubbo rundan, har varken sprungit eller gått på säkert en vecka.

Måste i alla fall vara klar till halv två, ska ner på stan och kika efter en bh. Sedan ska jag ta tåget till metropolen Ramnäs och träffa min finaste, stannar där inatt.

Vet inte vart jag ska börja, men jag antar att skolan går före nu så slipper jag det sen. Powerwalken får vänta!
Better start working, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar