llouiseanna.blogspot.com

torsdag 3 november 2011

03/11

Hej på er! Har precis sminkat mig, bara håret kvar. Jag ska ta bussen in till stan om ett tag och fika med min saknade Maria. Jag vet inte när vi träffades sist, kanske i september? Hur som helst är det i alla fall för länge sedan. Vi har så mycket att ta igen och prata om, gud vad jag längtar!!

Jag åkte från Daniel runt tio, sen tog jag bussen hem. Jag satte på mig springskorna så fort jag kom hem, jag tyckte det var lika bra eftersom jag inte har tränat på en vecka. Jag springer ju oftast för att jag mår bra av det och kan släppa saker jag har i huvudet och det gör i sin tur att jag blir gladare, men idag.. Åå vad arg jag blev, först började hörluren hoppa ur örat var tjugonde sekund och sedan fick jag ont i knäna. Som tur var var det bara ett "tillfälligt utbrott" haha!

Det är över en timme till bussen går så jag tror jag ska sätta igång med att läsa ett kapitel i boken. Det kommer behövas tid eftersom just det här kapitlet är dubbelt så långt som de brukar vara annars.
Nej nu ska jag sätta igång så det blir gjort, det är ju inte så många kapitel kvar nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar