llouiseanna.blogspot.com

tisdag 1 november 2011

01/11

Har spenderat mina två senaste dagar hos min guldklimp. Det har verkligen vart två riktigt mysiga dagar, trots att det har varit lite tragiska händelser omkring oss. Men vi gjorde det bästa av situationen och jag tycker vi gjorde de riktigt bra.
Vi har egentligen inte gjort något speciellt, mest tagit igen tid då vi inte har träffats. Legat och degat i sängen och tagit det lugnt hos Daniels kusiner, såna dagar är verkligen välbehövliga. Ni vet, du-och-jag-tid. Men som sagt, jag har haft såå mysigt med mitt hjärta, som jag har saknat honom!

Okej, byter ämne. Jag lovade att visa eller i alla fall berätta om vad jag hittade i Stockholm. Ska först och främst rekommendera Vapiano som är en heeelt otroligt matställe, herre gud så gudomligt gott det var! De har hemmagjort pasta i olika rätter och sedan pizza. Både jag och mamma tog pastarätter. Och jag som är ett så häääääär stort fan av pasta, sicket jäkla himmelrike!!

Ja ja, jag hittade egentligen inte så där jättemycket, hade räknat med mer. Det är ju i och för sig ett plus eftersom jag inte kom hem med tom plånbok!

Bilderna krånglar lite så nu missar ni nya skjortan, men den får ni se någon annan gång! Skjortan hittade jag inne på HM för 99 :-, sedan hade jag först 50 :- rabatt, så det slutade på 49 :- som jag kunde betala med ett presentkort!
Förutom de på bilderna så köpte jag ett par överdragsbyxor (termobyxor), en typisk bra-att-ha-grej. Det bästa var att jag kunde köpa dem på barnavdelningen, sparade några hundralappar där, sedan hade jag 20% rabatt. Så de kostade tillslut 310 kronor, som jag betalade med ett presentkort!
Sedan köpte jag en nya mascara, senast jag köpte var innan skolavslutningen så det var välbehövligt! 119 :- kostade den istället för 165 :-, blir inte bättre!
Så var det ett två-pack tunna strumpbyxor från Gina som gick på 69 :- och sist en liten farsdagspresent, de andra två sakerna ser ni nedan.
URBAN OUTFITTERS
Enkelt linne, 130 :-
Bilden ger inte färgen någon rättvisa, ser grått ut men är mer åt det gröna hållet.

WEEKDAY
Cheap Monday, låg midja, 400 :-
Hur sköna som helst. Lite trånga till en början men de töjer och formar sig, tipsar dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar